باشگاه ورزشی موج در منطقه اندرزگو (حکمت تهران) افتخار دارد تا در خدمت ورزشکاران عزیز باشد. این باشگاه در زمینه بدنسازی، سنگنوردی و تناسب اندام فعالیت دارد. در ادامه به معرفی بیشتر تجهیزات، خدمات و امکانات باشگاه می پردازیم.

بهترین تجهیزات در باشگاه ورزشی موج

فهرست تجهیزات مجموعه ورزشی موج به شرح زیر است:

  • ست کامل دستگاه های بدنسازی
  • ست کامل وزن آزاد شامل دمبل، هالتر، کتل بل در وزن های گوناگون
  • ۱۵ دستگاه هوازی شامل تردمیل های باشگاهی، دوچرخه مبلی، اسپینینگ
  • دیواره صخره نوردی در شیب های گوناگون به همراه سیستم تمرینی هنگ بورد و کمپوس برد
  • بتل روپ
  • طناب صعود
  • تی آر ایکس

خدمات باشگاه ورزشی موج در منطقه اندرزگو

خدمات باشگاه ورزشی موج در محله حکمت اندرزگو به شرح زیر است:

  • برنامه ریزی تمرینی
  • برنامه ریزی رژیم غذایی
  • لاغری
  • چاقی
  • سرویس مربی خصوصی
  • دوره های آموزشی صخره نوردی
  • بوفه
  • دوش

1 1024x768 1

تناسب اندام در باشگاه ورزشی موج

تناسب اندام هدف اصلی باشگاه است. رسیدن به تناسب باعث افزایش کیفیت زندگی و اعتماد به نفس می گردد. باشگاه افتخار دارد که با کادر مجرب و تجهیزات کامل در این زمینه در حال فعالیت است. ست کامل تجهیزات هوازی ، ست کامل دستگاه های بدنسازی، ست کامل وزنه آزاد و کادر مربیگری حرفه ای باشگاه آماده خدمت رسانی به ورزشکاران عزیز هستند.

آمادگی جسمانی

رسیدن به آمادگی جسمانی مطلوب خواسته اکثر ماست. آمادگی جسمانی شامل مجموعه ای از توانمندی ها شامل توان قلب و عروق، انعطاف پذیری خوب، سیستم عصب و عضله هماهنگ و کارآمد، افزایش قدرت و استقامت و سایر موارد می گردد. این عوامل می تواند برای اهداف مختلف به دست آید.

باشگاه ورزشی موج با امکانات موجود توانایی برنامه ریزی و رسیدن به نتیجه مطلوب به نحو عالی را داراست. ترکیبی از چند برنامه می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

3 768x1024 1

سنگنوردی در باشگاه ورزشی موج

سنگنوردی، در داخل سالن! یک ورزش عالی و لذت بخش می باشد. طبق تحقیقاتی که در آلمان به عمل آمده است، این ورزش یکی از جذابترین ورزشهای قرن بیست و یکم می باشد. اگر به دنبال یک ورزش جذاب و مهیج هستید ما سنگنوردی را به شما پیشنهاد می کنیم.

باشگاه ورزشی موج در منطقه حکمت اندرزگو با داشتن دیواره سنگنوردی بولدرینگ به مساحت ۱۲۰ متر مربع و مربیان خوب در این زمینه آماده خدمت رسانی در این زمینه نیز می باشد. جالب است بدانید که از سال ۲۰۲۰ این ورزش در بین ورزشهای المپیکی قرار گرفته است. با این دنیا آشنا شوید.

5 1 768x1024 1

تی آر ایکس

ورزش تی آر ایکس TRX به عنوان یک ورزش معلق بر اساس وزن بدن به طور همزمان قدرت، تعادل، انعطاف پذیری و ثبات در مرکز بدن انسان را توسعه می دهد. تی آر ایکس TRX یک ابزار آموزشی قابل حمل است که گرانش و وزن بدن کاربر را برای تکمیل صدها تمرین به ارمغان می آورد. ورزش تی آر ایکس بی نهایت مقیاس پذیر است، بنابراین بدون توجه به جایی که در آن ورزش می کنید، شما می توانید یک تمرین سریع، سرگرم کننده و موثر برای تمام بدن در هر نقطه داشته باشید، به عبارتی با استفاده از گرانش و وزن بدن می توانید برای انجام صدها تمرین استفاده کنید و خود را به چالش بکشید – زیرا شما می توانید به سادگی موقعیت بدن خود را برای بیشتر یا کمتر کردن مقاومت تنظیم کنید.

در باشگاه ورزشی موج می توانید از خدمات تی آر ایکس به خوبی بهره ببرید.

همین الان تماس بگیرید

مشاوره و برنامه ریزی تخصصی ورزشی

اهمیت برنامه ریزی خوب از نظر کسی پوشیده نیست. برنامه ریزی و راهنمایی درست ورزشی، مسیر رسیدن به هدف را هموار می کند.

باشگاه ورزشی موج همچنین افتخار دارد به عنوان اولین مرکز تخصصی آمادگی جسمانی ورزشهای کوهستانی در خدمت ورزشکاران عزیز باشد.

آدرس باشگاه ورزشی موج در منطقه اندرزگو تهران

خیابان لواسانی غربی، خیابان جباریان، کوچه عظیمی پلاک ۱۸

برای اطلاعات بیشتر پیرامون ثبت نام و قیمت باشگاه با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

۰۲۱۲۲۲۱۴۵۵۸

سوالات رایج

پکیج های ارایه شده در باشگاه موج چگونه است؟

در باشگاه موج سه پکیج ۱۰ جلسه با اعتبار یک ماهه، ۲۰ جلسه با اعتبار ۴۵ روزه و ۳۰ جلسه با اعتبار ۲ ماهه ارایه می گردد. شما همچنین می توانید از برنامه ریزی تمرینی، مربی خصوصی و کلاسهای باشگاه بهره مند شوید.

تجهیزات باشگاه موج در منطقه اندرزگو چیست؟

تجهیزات باشگاه ورزشی موج شامل ست کامل دستگاه های بدنسازی، ست کامل وزنه آزاد دمبل، هالتر، کتل بل، ۱۵ ایستگاه هوازی، دیواره سنگنوردی، بتل روپ، تی آر ایکس و طناب صعود می شود.